Неймовірну влучність демонструє у чемпіонаті ВЮБЛ (юнаки-2002) гравець КСЛІ-Київ-Баскет Ілля Здирка. 15-річний підопічний Володимира Піщікова та Андрія Харчинського набирає 32,5 очка у середньому за гру. Хлопець має мету грати в НБА, при цьому у школі майже відмінник, ще й встигає поєднувати баскетбол з шахами! Інтервью з Іллею відбулося після матчу чемпіонату ВЮБЛ КСЛІ-Київ-Баскет – Черкаські Мавпи-КДЮСШ-1, який господарі виграли 104:60.
- У Черкаських Мавп не було двох провідних гравців, тому ми їх так переконливо здолали.
- А якби вони були?
- Теж перемогли б, але може не так переконливо.
- Які цілі ставиш перед собою у баскетболі?
- Я вже пов’язав своє життя з баскетболом і маю мету – зіграти в НБА.
- Є улюблені виконавці звідти?
- Є улюблена команда – Голден Стейт.
- Прізвища наших хлопців, що там грають, назвеш?
- Так, Святослав Михайлюк добре розпочав кар’єру в НБА. Другий – Олексій Лень, чи Лєнь. Не знаю, як правильно вимовляється його прізвище українською.
- Які сильні сторони своєї команди ти відзначиш?
- Ми прагнемо обстрілювати кошик щоразу, коли є можливість, це ж стосується кидків здалеку. У нас нема з цим проблем.
- Тобто є можливість скласти конкуренцію вашим суперникам з Хіміка, які є чинними чемпіонами.
- Можливо, будемо цього прагнути – зіграти з ними якнайкраще, але поки що ми з Хіміком не зустрічалися.
- Що треба покращити?
- Реалізацію, її нам треба підвищувати, і урізноманітнити атаки.
- Навчання запустив, чи встигаєш поєднувати спорт і школу.
- Намагаюся поєднувати. Я майже відмінник.
- Улюблений предмет?
- Алгебра і геометрія. Не дивуйтеся. Я контролюю своє навчання.
- У баскетбол привела мама (Ангеліна Здирка, відомий вінницький тренер, серед її учнів – олімпійці Ілля Заєць і Олександр Сидорук – ред.)?
- Так, баскетболом займаюся завдяки мамі, з шести років. Тобто у баскетболі вже вісім, а може вже й дев’ять років.
- Не набридло ще займатися баскетболом?
- Звісно, ні.
- Міг обрати інший вид спорту, чи перед тобою вибору не було?
- Мені також подобаються шахи. І я граю у них на професійному рівні.