Відмінна вправа, що поєднує в собі заслон гравцю з м'ячем при нападі малою кількістю нападаючих (SSG). Напад починається в різних ситуаціях з заслону гравцю з м'ячом (pick and roll) на любій позиції на майданчику. Мета нападу - скористатися заслоном гравцю з м'ячем, швидко знайти перевагу і закинути м’яч до кошика.
У вправі беруть участь 4 нападаючих, 3 захисника і тренер чи передаючий гравець (на схемах С). При нападі 4-на-3 нападаючі мають чисельну перевагу і за 7 сек. повинні, скориставшись перевагою та приймаючи правильні рішення і дії, закинути м’яч до кошика. Після передачі м’яча тренером напад має 7 секунд на атаку. Тренер (С) передає м'яч 01-у. 01 і 04 будуть ініціювати PnR. 01 використовує заслон 04 і атакує "Зону вбивства" - "Kill Zone". 04 буде виконувати ривок до кошика залежно від захисту PnR противником. 05 прочитає ситуацію і знайде рішення куди відкритися. 02 буде підійматись вверх і відкривати лінію передачі для отримання мяча.
На правій схемі вверху: Якщо тренер передасть мяч до нападаючого на протилежній стороні 02, це призведе до бокового PnR на лівій стороні підлоги.
На лівій схемі вверху: 02 атакує зону вбивства і прийме швидке рішення на основі дій захисту та покриття PnR.
На середній схемі вверху: 04, виконує ривок вверх для постановки заслону 02, а потім відкривається вліво на 3-х очкову. 02 атакує зону вбивства.
На правій схемі вверху: 04 та 05 виходять на постановку заслону х1. 01 використовує заслон від 05 і проходить вправо. 05 виконує ривок до кошика. X4 виконує два кроки назад щоб захистити 05 . X2 також страхує ривок 05 до кошика і потім виконує ривок до 02 щоб перекрити передачу від 01. 01 може атакувати обидві сторони при схемі в нападі Horns (Роги).
01 може використати подвійний заслон (double drag screen) і атакувати по ситуації або передачею 05 в зону вбивства, або кидком чи проходом до кошика. Якщо X2 буде захищатися в штрафній площадці, щоб перекрити ривок 05 до кошика, то відкривається передача до 03 на кут.
На середній схемі: 01 використовує добре поставлений заслон від 04 і проходить в зону вбивства.
На правій схемі: Три захисника (х1, х2 та х5) повинні бути готові до дій під час заслону 05 проти х1.
Прогресії: 1. Додайте захисника через певний проміжок часу. (7 секунд) і жива гра. 2. Міняти захист PnR у всіх ситуаціях. (М'який хедж, бліц, зміна, жорсткий хедж, тощо.) (Soft hedge, Blitz, Switch, Hard Hedge, etc..)
В.Мельничук переклад 14.06.2019